Ce este un injector ?

Ce este un Injector ?

Injectorul este  mecanismul caruia ii revine functia de a injecta combustibil intr-o stare pulverizata si uniforma in camera de ardere. Un motor cu injectie directa are nevoie ca jetul de combustibil sa fie distribuit foarte uniform deoarece aerul din camera de ardere este lipsit de turbulenta. In schimb, la motoarele dotate cu injectie indirecta pulverizarea se realizeaza printr-un jet conic, asemanator cu forma camerei de ardere, finetea picaturilor fiind redusa din cauza turbulentelor.

La sistemul simplu, acul duzei este apăsat de un arc de comprimare, dintre cele două din corpul injectorului. Prin presiunea de combustibil, se formează o putere care acționează asupra pistonului de comandă. Presiunea fiind mai mare decît cea a arcului, acul este apăsat înapoi și carburantul poate fi injectat, astfel, scade presiunea, duza se închide (din nou)  Presiunile de deschidere la duză sunt dependente de producător, ele fiind cuprinse între 115 – 300 bar. Presiunea maximă de injecție este în funcție de sistemul motorului, sarcina și turația acestuia și poate ajunge pînă la 2.000 bar.

La motoarele moderne cu sistem common rail (rampă comună), acul de duză este acționat de un servomecanism, prin care duza se deschide la presiune mare (1.800 bar) sau joasă (250 bar), abia după comanda electronică, indiferent de presiunea actuală.

Aceste injectoare de mare precizie piezoelectrice sunt controlat comandate electronic de calculatorul motorului „ECU” (Electronic Control Unit), care pot injecta carburantul pînă la de șase ori pe ciclul de ardere în cilindru. Injectarea controlată se poate face după dorință, atît înaintea, în timpul, cît și după ardere, prin care se realizează un zgomot mai redus, o reducere de NOx, CO2 , CO, hidrocarbură și o ardere mai bună a funinginilor.

reparatii injectoare delphi    reparatii injectoare

 

 

 

 

 

 

Content Protection by DMCA.com
REPARATII INJECTOARE BUZAU © 2018

Reparatii Injectoare Buzau, Reconditionari Injectoare Buzau, Rectificat Injectoare Buzau, Reparatii Injectoare, Reconditionari Injectoare, Rectificat Injectoare, Reparat Injector, Laborator Injectoare, Service Reparatii Injectoare, Reconditionat Injectoare, Reparatii Injectoare Bosch, Reparatii Injectoare Delphi, Reparatii Injectoare Piezo, Reparatii Injectoare Pompe Duza 1.9 TDI – 2.0 TDI, Reparatii Injectoare Buzau, Reparatii Injectoare Maracineni, Reparatii Injectoare Buzau Maracineni, Reparatii Injectoare Diesel, Reparatii Injectoare Opel, Reparatii Injectoare Ford, Reparatii Injectoare Audi, Reparatii Injectoare Fiat, Reparatii Injectoare Alfa Romeo, Reparatii Injectoare Peugeot, Reparatii Injectoare Renault, Reparatii Injectoare Opel Astra 1.7 CDTI, Reparatii Injectoare Opel Astra 1.3 CDTI, Reparatii Injectoare Opel Astra G, Reparatii Injectoare Skoda, Reparatii Injectoare Skoda Octavia, Reparatii Injectoare Seat, Reparatii Injectoare Citroen, Reparatii Injectoare Mercedes, Mercedes Sprinter, Mercedes Vito, Mercedes Diesel, Skoda Octavia, Skoda Fabia, Audi A4 B5, Audi A4 B6, Audi A4 B7, Vw Passat, Vw Golf, Vw Golf 4, Vw Golf 5, Passat 1.9 TDI, Vw T5, Vw Touareg, Vw Touran, Ford Galaxy, Vw Caddy, Vw Crafter, Vw T5 2.5 TDI, Bosch, Delphi, Denso, Pompe Duze, Piezo, Mercedes Sprinter, Mercedes Vito, Hyundai, Hyundai Santa Fe, Hyundai Terracan, Probleme Injectoare, Simptome Injectoare Defecte, Pret Injectoare, Pret Injector, Atelier Reparatii Injectoare, Audi A5, Audi A7, Audi A8, Audi Q5, Audi Q7, Curatare Injectoare, Calibrare Injectoare, Calibrat Injectoare, Reparatii injectoare Romania, Reparatii injectoare Delphi, Unde se repara injectoare, Iveco Daily 2.3, Iveco Daily 2.8, Iveco Daily 3.0, Ford Transit, Ford 1.6, Ford 1.8, Ford Mondeo, Ford Focus, Codat Injectoare, Injectoare Piezo Electric, Injectoare Bosch, Injector Buzau, Injectoare Buzau, Injectoare Piezo, Injector pompa duza, 1.3, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.2, 2.5, 2.8, 3.0, service injectoare, Judetul, Pret Injector, Arges, Buzau, Braila, Bacau, Bucuresti, Arad, Alba Iulia, Bihor, Caras, Cluj, Cluj Napoca, Caras Severin, Calarasi, Craiova, Campulung, Deva, Focsani, Giurgiu, Galati, Hunedoara, Husi, Iasi, Ilfov, Maramures, Mehedinti, Mures, Neamt, Olt, Prahova, Ploiesti, Salaj, Satu Mare, Sibiu, Sinaia, Suceava, Teleorman, Timis, Tulcea, Valcea, Vaslui,Vrancea, Pitesti, Constanta, Barlad, Targu Ocna, Tirgu Ocna, Bacau, Mehedinti, Teleorman, Gorj, Harghita, Caras Severin, Calarasi, Neamt, Olt, Valcea, Salaj,AVB, ATD, AXR, AVF, AJM, AXD, ATJ, AWX, ASZ, ASV, AHF, BMT, BMM, BRM, BPW, BEW, BJB, BKC, BXE, BLS, BRB,
WordPress copy disable plugin by JaspreetChahal.org sad